Reklamacje prosimy składać na nasz adres e-mail:

obsluga@zapp-med.pl

Na piśmie na adres: ul. Widzewska 14, 91-001 Łódź 

Więcej na temat reklamacji w naszym regulaminie:

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres reklamacji:

ZAPP-MED LTD

Ul. Widzewska 14

91-001

Łódź

Dodatkowe informacje

Proponujemy dwa rozwiązania:

1. Bezpłatne odesłanie lub osobiste przekazanie produktu do najbliższego serwisu Brauna.

Jeśli chcą państwo osobiście oddać produkt do serwisu, punkt znajdą Państwo tutaj:

https://www.service.braun.com/home.asp?rg=EU&c=PL&l=PL&typ=ser&s=&seite=&sString=

Proszę skontaktować się z wybranym serwisem I oddać produkt wraz z dowodem zakupu.

Jeśli w Państwa mieście nie ma zakładu serwisowego proszę skorzystać z Serwisu Online.

Z menu rozwijalnego wybieramy kategorię produktu

https://braun-pl.infotip-rts.com/Home.xhtml

Wyskoczy okienko, w którym należy wpisać kod produktu.

W kolejnym kroku należy oznaczyć, jaki problem występuje. Lista widoczna jest z lewej strony.

W następnym kroku wpisujemy datę zakupu I opisujemy szczegóły usterki.

Następnie uzupełniamy dokumentację niezbędną do reklamacji oraz załączamy dowód zakupu.

Na adres mailowy, który Państwo podali zostanie przysłana dokumentacja reklamacyjna wraz z etykietą adresową, którą należy nakleić na przesyłkę.

Z przesyłką należy udać się do najbliższego Punktu Pick Up celem nadania paczki.

Najbliższy punk znajdą Państwo na stronie: https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup.

Punkt serwisowy naprawi szczoteczkę, zleci zwrot kosztów lub wymianę sprzętu na nowy.

2. Odesłanie produktu do siedziby naszej Firmy.

Jeśli mają Państwo takie życzenie możemy pośredniczyć w procesie reklamacyjnym. Wystarczy, że odeślą Państwo do nas reklamowany produkt.

Wyślemy go do autoryzowanego serwisu w celu diagnozowania usterki.

Kiedy otrzymamy informacje o decyzji serwisu w zakresie naprawy, wymiany lub zwrotu kosztów – skontaktujemy się z Państwem.

Jeśli sprzęt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, prześlemy Państwu produkt po uprzednim opłaceniu przesyłki.

Biorąc pod uwagę okoliczności przygotowaliśmy promocyjne ceny dostaw:

Paczkomaty InPost – 9,99PLN

Przesyłka Kurierska DPD – 11,99 PLN

Odbiór w Punkcie Orlen, Żabka, Poczta, Ruch – 9,99 PLN

Paczka w Ruchu – 7,99 PLN

Wszelkie wady techniczne produktu będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W przypadku braku możliwości naprawy produktu, klient otrzyma produkt nowy w terminie do 30 dni.

Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane w czasie jego użytkowania lub transportu produktu przez firmy kurierskie bądź Pocztę Polską.

Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo