Reklamacje prosimy składać na nasz adres e-mail:
obsluga@zapp-med.pl
Na piśmie na adres: ul. Widzewska 14, 91-001 Łódź
Więcej na temat reklamacji w naszym regulaminie:
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
Adres reklamacji:
ZAPP-MED LTD
Ul. Widzewska 14
91-001
Łódź
Dodatkowe informacje
Proponujemy dwa rozwiązania:
1. Bezpłatne odesłanie lub osobiste przekazanie produktu do najbliższego serwisu Brauna.
Jeśli chcą państwo osobiście oddać produkt do serwisu, punkt znajdą Państwo tutaj:
https://www.service.braun.com/home.asp?rg=EU&c=PL&l=PL&typ=ser&s=&seite=&sString=
Proszę skontaktować się z wybranym serwisem I oddać produkt wraz z dowodem zakupu.
Jeśli w Państwa mieście nie ma zakładu serwisowego proszę skorzystać z Serwisu Online.
Z menu rozwijalnego wybieramy kategorię produktu
https://braun-pl.infotip-rts.com/Home.xhtml
Wyskoczy okienko, w którym należy wpisać kod produktu.
W kolejnym kroku należy oznaczyć, jaki problem występuje. Lista widoczna jest z lewej strony.
W następnym kroku wpisujemy datę zakupu I opisujemy szczegóły usterki.
Następnie uzupełniamy dokumentację niezbędną do reklamacji oraz załączamy dowód zakupu.
Na adres mailowy, który Państwo podali zostanie przysłana dokumentacja reklamacyjna wraz z etykietą adresową, którą należy nakleić na przesyłkę.
Z przesyłką należy udać się do najbliższego Punktu Pick Up celem nadania paczki.
Najbliższy punk znajdą Państwo na stronie: https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup.
Punkt serwisowy naprawi szczoteczkę, zleci zwrot kosztów lub wymianę sprzętu na nowy.
2. Odesłanie produktu do siedziby naszej Firmy.
Jeśli mają Państwo takie życzenie możemy pośredniczyć w procesie reklamacyjnym. Wystarczy, że odeślą Państwo do nas reklamowany produkt.
Wyślemy go do autoryzowanego serwisu w celu diagnozowania usterki.
Kiedy otrzymamy informacje o decyzji serwisu w zakresie naprawy, wymiany lub zwrotu kosztów – skontaktujemy się z Państwem.
Jeśli sprzęt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, prześlemy Państwu produkt po uprzednim opłaceniu przesyłki.
Biorąc pod uwagę okoliczności przygotowaliśmy promocyjne ceny dostaw:
Paczkomaty InPost – 9,99PLN
Przesyłka Kurierska DPD – 11,99 PLN
Odbiór w Punkcie Orlen, Żabka, Poczta, Ruch – 9,99 PLN
Paczka w Ruchu – 7,99 PLN
Wszelkie wady techniczne produktu będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W przypadku braku możliwości naprawy produktu, klient otrzyma produkt nowy w terminie do 30 dni.
Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane w czasie jego użytkowania lub transportu produktu przez firmy kurierskie bądź Pocztę Polską.
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo